Taloushallinto & kirjanpito

Taloushallinnon osaaja

Etsimme asiakasyrityksemme Rautasoini Oy:n palvelukseen monipuolista

taloushallinnon osaajaa vakituiseen työsuhteeseen

Rautasoini Oy on perinteikäs romuliike Tampereella, mutta nykyään myös monipuolisesti palveleva romukauppa, mistä asiakkaat löytävät laajan valikoiman terästuotteita laadukkaaseen rakentamiseen. Toimipisteet löytyvät Nekalan ja Vehmaisten kaupunginosista. Yrityksen toiminnan ydin on romumetallin osto ja kierrätys. Rautasoini vastaanottaa romua sekä  ostaa kierrätyskelpoisia eriä yritys- ja yksityisasiakkailta vuosittain yhteensä yli 40 000 tonnia. Tämä lähes 50 miljoonaa kiloa erilaista metalliromua jalostetaan teollisuuden raaka-aineeksi uudelleen käytettäväksi. Yli 100 vuoden aikana Rautasoini on saavuttanut Suomessa luotettavan ja asiantuntevan romuliikkeen maineen, ja heidät tunnetaankin erinomaisesta asiakaspalvelustaan ja sitoutuneesta henkilökunnastaan. Rautasoini Oy kuuluu Eurajoki Group kierrätyspalvelu konserniin.


Millainen tehtävä on kyseessä?

Taloushallinnon osaajan monipuolisiin työtehtäviin kuuluvat  palkkahallinnon yhteyshenkilönä toimiminen talon henkilökunnalle vastaten toimihenkilöiden (8) ja tuntityöntekijöiden (15) palkanlaskennasta. Lisäksi tehtäviisi kuuluvat päivittäinen asiakaspalvelu kassalla, käteisasiakkaiden rahastaminen, lähetyslistojen koonti,  ostolaskujen käsittely ja alustava ALV-laskenta. Tärkeää tehtävässä on laskutuksen hallinta ja romujen ostohyvityslaskujen tekeminen. Käytät tehtävässäsi asiakkaan omaa varasto-ohjelmaan, minkä kautta tehdään osa laskutuksesta ja romun toimittajille ostohyvityslaskut sekä ostotilaukset. 

Varsinainen kirjanpito on talossa ulkoistettu, mutta tehtävä sisältää jonkin verran myös avustavia ja valmistelevia kirjanpidon tehtäviä.

Rautasoinilla sinua odottaa työtehtävä, joka vaatii järjestelmällisyyttä, paineensietokykyä sekä oma-aloitteista työotetta. Pääset tekemään töitä läheisesti yhdessä muun henkilökunnan kanssa ja päiväsi täyttyvät monipuolisesti erilaisista taloushallinnon tehtävistä ja "konttorihommista" - tässä tehtävässä et varmasti pääse kyllästymään eikä aika tule pitkäksi! 

Millaista osaamista odotamme hakijalta?

Toivoisimme hakijalta alalle soveltuvan koulutuksen lisäksi aikaisempaa kokemusta monipuolisista taloushallinnon tehtävistä. Sinulla on osaamista palkanlaskennasta sekä tuntemusta tulorekisteristä ja KELA-ilmoituksista. Eduksi katsomme Lemonsoft-ohjelman osaamisen. Työ voi sisältää myös muita tehtäviä oman osaamisesi ja mielenkiintosi mukaan. Tärkeää kuitenkin on, että hallitset monipuolisesti yllä mainitun työnkuvan ja  sinulla on hyvät tietotekniset valmiudet oppia käyttämään uusia järjestelmiä MS Office-ohjelmien lisäksi. 

Tehtävässä vaaditaan hyviä vuorovaikutustaitoja. Huomioithan, että tehtävässä ei ole etätyömahdollisuutta, sillä työ sisältää päivittäistä käteiskassalla palvelemista paikan päällä ja päivän aikana työskennellään tiiviisti yhteistyössä muun henkilökunnan kanssa.

Mitä sinä saat?

Tarjoamme sinulle monipuolisen toimenkuvan vakavaraisessa yrityksessä, vastuullisen ja itsenäisen työtehtävän, säännölliset työajat porrastetusti 7.30 - 16.45 välissä sekä rennon työympäristön alan ammattilaisten parissa. Saat kattavan perehdytyksen työtehtäviisi. Olisi toivottavaa, että pystyisit aloittamaan uudessa tehtävässäsi mahdollisimman pian, mutta tämä on kuitenkin sovittavissa tilanteesi mukaan. Palkkataso määräytyy osaamisesi mukaan. Työsuhde on aluksi vuokratyösuhde ja työskentelet sovitun määräajan ensin Valtagroup Oy:n kirjoilla, josta sinulla on mahdollisuus siirtymiseen talon kirjoille vakinaiseen työsuhteeseen.

Kiinnostus heräsi, mutta mitäs nyt?

Toivomme kaikki tehtävään liittyvät yhteydenotot rekrytointia hoitavan ValtaGroupin kautta. Mikäli haluat lisätietoja tehtävästä tai rekrytointiprosessista, olethan yhteydessä ValtaGroupissa Hannele Könnömäki:  hannele.konnomaki@valtagroup.fi, +35844 033 9993

Käsittelemme hakemuksia hakuprosessin aikajanalla ja haastattelemme tehtävään soveltuvia hakijoita. Lähetäthän hakemuksesi meille pikimmiten, jos kiinnostuit tehtävästä, kiitos Sinulle!


Työpaikan tiedot

Toimiala: Taloushallinto & kirjanpito
Osoite: Vihiojantie 16-18, 33800 Tampere, Pirkanmaa
Työaika: Kokoaikainen
Työn kesto: Vakituinen
Haku alkaa: 2024-10-17 11:00:00
Haku päättyy: 2024-10-31 12:00:00

Löydät meidät somesta